مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:152023-11-28اقتصادي

نصب 37پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن


مدیر کمیته امداد امام خمینی بردسکن گفت: تا کنون برای 37 نفر از مددجویان کمیته امداد دربردسکن پنل های خوشیدی ایجاد شده است.

- سید کاظم حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: در راستای ایجاد درآمد پایدار وتوجه به خانواده های های تحت پوشش تا کنون 37 پنل خورشیدی در شهرستان اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی افزود: متوسط در آمد هریک از خانواده ها درماه حدود 5 میلیون تومان از فروش برق مازاد بر مصرف برای این خانواده ها بوده است.

  وی با بیان این که این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد یعنی توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجوها انجام می شود، گفت: در سال جاری برنامه ریزی برای اجرای 210 طرح نیروگاه پنج کیلو واتی در قالب پنل های خورشیدی برای مددجویان تحت حمایت و همچنین پنج دهک اول جامعه که تحت پوشش نیست در برنامه این نهاد قرار دارد.

مدیر کمیته اماد امام خمینی (ره) بردسکن خاطرنشان کرد: در راستای این طرح، افراد واجد شرایط و موقعیت آنها شناسایی و به مدیریت برق شهرستان معرفی خواهند شد تا شرایط مددجو از نظر فنی مانند استحکام ساختمان برای نصب پنل خورشیدی روی پشت بام یا کفایت زمین خالی در روستاها و همین طور مستعد بودن منطقه جغرافیایی برای دریافت تابش نور خورشید تأیید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 37پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن

نصب 37پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد بردسکن