مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-19پزشكي

خدمات رسانی دو بیمارستان در خوزستان به مصدومان شیمیایی صنایع


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از خدمات رسانی بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز و بیمارستان سربندر به مصدومان شیمیایی صنایع استان خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از خدمات رسانی بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز و بیمارستان سربندر به مصدومان شیمیایی صنایع استان خوزستان خبر داد.

دکتر محمدحسین سرمست در همایش تخصصی پدافند غیرعامل در نظام سلامت که امروز (28 آذرماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل نیازی ضروری و لازم برای حفظ حیات است یعنی به همان میزان و حتی بیشتر از زمانی که در برابر مخاطرات نظامی از خود دفاع می کنیم باید آمادگی لازم برای مخاطرات پیش رو را نیز داشته باشیم و نه تنها در تهدیدات نظامی بلکه در همه بحران ها پدافند غیرعامل را مد نظر قرار دهیم و آمادگی لازم را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پدافند غیرعامل باید پیوست هر کاری باشد و به صورت مستمر باید به این موضوع توجه شود تا خدمات بهتری ارائه شود و صدمه پذیری کمتری رخ دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حوزه عمرانی و ساخت بیمارستان ها به الزامات پدافند غیرعامل توجه می شود تا خدمات بهداشتی و درمانی بهتری ارائه شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی دو بیمارستان در خوزستان به مصدومان شیمیایی صنایع

خدمات رسانی دو بیمارستان در خوزستان به مصدومان شیمیایی صنایع