مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-16اقتصادي

16 هزار و 500 واحد مسکونی شهری اقشار کم درآمد کشور در حال اجراست


معاون پشتیبانی و امور استان های بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن در ماموریت تامین مسکن نیازمندان و مددجویان موفق عمل کرده است، اظهار داشت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا  فلاحی نصر آبادی امروز در  جلسه شورای معاونین و دیدار با کارکنان بنیاد مسکن استان فارس  اظهار داشت: در مجموع در بخش شهری، بنیاد مسکن 184 هزار و 200 واحد را در دست احداث دارد.

وی از اجرای 167 هزار و 700 واحد نهضت ملی مسکن شهری توسط  بنیاد در سراسر کشور خبر داد و افزود: اجرای طرح های نهضت ملی مسکن امید به خانه دار شدن اقشار زیادی را افزایش داده است و از جمله برنامه های کلیدی و راهگشا در بنیاد مسکن است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس نیز در این نشست با تقدیر از معاون پشتیبانی بنیاد مسکن کشور آماری از اجرای طرح های توسعه روستایی و محرومیت زدایی در استان ارائه داد.

علیرضا حمیدی با اشاره به شمر ثبت نام کنندگان مسکن ملی در فارس اظهار داشت: شمار متقاضیان و افراد ثبت نام شده در این حوزه افزایش یافته است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه طرح های نهضت ملی مسکن در 110 شهر استان فارس قابل اجراست، اظهار کرد: اگر زمین موردنیاز برای اجرای این طرح ها در 26 شهر در محدوده راه و شهرسازی لارستان و 84 شهر در محدوده راه و شهرسازی فارس در اختیار بنیاد مسکن قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار و 500 واحد مسکونی شهری اقشار کم درآمد کشور در حال اجراست

16 هزار و 500 واحد مسکونی شهری اقشار کم درآمد کشور در حال اجراست