مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-12ورزشي

از اصفهان تا آمریکا با هندبال اصفهان


یکی مربی و یک هندبالیست اصفهانی در فصل جاری لیگ هندبال آمریکا حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هندبال اصفهان با حضور 4 تیم در لیگ برتر آقایان از این حیث رکورددار است و از گذشته تا کنون مهد هندبال ایران بوده است.

نسل طلایی هندبال ایران با حضور پرتعداد اصفهانی ها به وجود آمد و در یک برهه زمانی لژیونر های فراوانی از اصفهان در هندبال اروپا و جهان فرصت درخشش پیدا کردند.

علیرضا حبیبی، مدرس فدراسیون هندبال ایران، کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی هندبال، سرمربی اسبق تیم های ملی هندبال ایران در لیگ آمریکا هدایت تیم لس آنجلس را برعهده گرفت و به عنوان سرمربی فعالیت خود را  به صورت رسمی آغاز کرد.

محسن باباصفری، سنگربان اسبق تیم های ملی هندبال ایران نیز که سابقه حضور در لیگ های رومانی، مجارستان و ترکیه را دارد، در فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی را با تیم لس آنجلس کسب کرد و به عنوان بهترین دروازه بان این رقابت ها شناخته شد در فصل جاری نیز به حضور خود در این تیم ادامه خواهد داد.

رقابت های لیگ آمریکا باشرکت 12 تیم و به صورت تورنمنت در 10 مرحله برگزار می شود که هر مرحله حدود یک هفته به طول خواهد انجامید و ماهیانه یک تورنمنت برگزار می شود که پس از پایان این ده مرحله،  تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد به عنوان نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اصفهان تا آمریکا با هندبال اصفهان

از اصفهان تا آمریکا با هندبال اصفهان