مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-27حوادث

آتش سوزی در تالاب حسنلو آذربایجان غربی


هم اکنون 2 تیم آتش نشانی از نقده و محمدیار مشغول مهار آتش تالاب حسنلو هستند اما به دلیل وزش باد شدید، خشک بودن و ارتفاع زیاد(حدود 2 متر) نیزارها، - وی اضافه کرد: هم اکنون 2 تیم آتش نشانی از نقده و محمدیار مشغول مهار آتش تالاب حسنلو هستند اما به دلیل وزش باد شدید، خشک بودن و ارتفاع زیاد(حدود 2 متر) نیزارها، مهار آتش بسیار دشوار است.

  رییس اداره حفاظت محیط زیست نقده ( استان آذربایجان غربی) گفت: بیش از 10 هکتار از نیزارهای تالاب بین المللی حسنلو این شهرستان در آتش سوخت.

اکبر قایمی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این آتش سوزی غروب امروز در بخشی از نیزارهای این تالاب در نزدیکی روستای حسنلو شروع شد و تاکنون بیش از 10 هکتار از نیزارها را در بر گرفت.

وی اضافه کرد: هم اکنون 2 تیم آتش نشانی از نقده و محمدیار مشغول مهار آتش هستند اما به دلیل وزش باد شدید، خشک بودن و ارتفاع زیاد(حدود 2 متر) نیزارها، مهار آتش بسیار دشوار است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست نقده گفت: هم اکنون اعضای ستاد بحران شهرستان در محل آتش سوزی حضور دارند و تمام ظرفیت ها وماموران یگان حفاظت این شهرستان برای مهار آتش بسیج شدند.

وی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد یک آتش بر و حضور خودروهای حامل آب آتش نشانی از توسعه و پیش روی آتش در این تالاب جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در تالاب حسنلو آذربایجان غربی

آتش سوزی در تالاب حسنلو آذربایجان غربی