مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-07پزشكي

کلینیک سیار کودکان کار در تهران


مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، تصریح کرد: خدمات این کلینیک به خانواده های کودکان کار و خیابان نیز ارائه می شود؛ کودکانی که مشکلات دهان و دندان دارند یا نیازمند به معاینات چشم پزشکی هستند، - از طریق مددکاران مراکز پویاشهر به اداره آسیب های اجتماعی معرفی و براساس اولویت بندی به مرکز پویاشهر خاوران معرفی می شوند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی و چشم پزشکی برای کودکان کار خبر داد.

احمد احمدی صدر در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اعلام خبر راه اندازی کلینیک سیار ویژه کودکان کار اظهار کرد: در روزهای اخیر یک کلینیک سیار در جنوب شرق تهران برای ارائه خدمات درمانی به کودکان کار، راه اندازی شده است.

  وی اداه داد: این کلینیک که به همت یک مجموعه خیریه سلامت محور و مرکز پویاشهر محله خاوران راه اندازی شده است، خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی رایگان را به کودکان کار و خیابان ارائه می کند.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، تصریح کرد: خدمات این کلینیک به خانواده های کودکان کار و خیابان نیز ارائه می شود؛ کودکانی که مشکلات دهان و دندان دارند یا نیازمند به معاینات چشم پزشکی هستند، از طریق مددکاران مراکز پویاشهر به اداره آسیب های اجتماعی معرفی و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلینیک سیار کودکان کار در تهران

کلینیک سیار کودکان کار در تهران