مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-28سياسي

نهضت ملی مسکن سهم هزینه مسکن در سبد خانوار را ترمیم می کند


رییس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن ایران و عضو شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طرح نهضت ملی مسکن سهم هزینه های مسکن در سبد خانوارهای شهری ایران را ترمیم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعیدی کیا  رییس هیات مدیره شرکت توسعه مسکن ایران و عضو شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه  سید علیرضا حمیدی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس و حجت الاسلام  سید علی نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن فارس از پروژه 3 هزار و 152 واحدی اکباتان، نهضت ملی مسکن صدرا بازدید کرد.

عضو شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه بیان داشت : تاثیر حوزه مسکن بر رشد و توسعه اقتصادی کشور غیرقابل انکار است.

صنعت تولید مسکن علاوه بر تاثیرات ژرف اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز دارای اهمیت ویژه ای است چرا که چون موتور رشد و توسعه اقتصاد کشور عمل می کند.

وی ادامه داد : بخش مسکن با ایجاد رشد اقتصادی و اشتغال آفرینی در بخش ساختمان و بخش های وابسته از طریق تاثیر بر مخارج مصرفی، سرمایه گذاری و تغییرات در تولید ناخالص داخلی، نوسانات اقتصادی را به شدت تحت تاثیر خود قرار می دهد، بنابراین تاثیرات ناشی از آن نیز محدود به بخش مسکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن سهم هزینه مسکن در سبد خانوار را ترمیم می کند

نهضت ملی مسکن سهم هزینه مسکن در سبد خانوار را ترمیم می کند