مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-06اقتصادي

شتاب بخشی به آبادانی روستاهای فارس با برنامه منظومه های روستایی


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان فارس، برنامه منظومه های روستایی را رویکردی برای شتاب بخشی به اجرای عمران و آبادانی روستاها دانست.

- ایسنا/فارس معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان فارس، برنامه منظومه های روستایی را رویکردی برای شتاب بخشی به اجرای عمران و آبادانی روستاها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود صف شکن امروز، 15 آبان در مراسم افتتاح دوره آموزش ملی اصول و مبانی تدوین و اجرای آبادانی و پیشرفت منظومه های روستایی کشور، برنامه منظومه های روستایی را رویکردی برای شتاب بخشی به اجرای عمران و آبادانی روستاها دانست و گفت: اجرای فعالیت های آموزشی زمینه ساز افزایش بنیه علمی کارشناسان و توان تخصصی آن ها است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به اینکه طرح منظومه ها روستایی با هدف کشف استعدادها و ظرفیت های بالقوه روستاییان در این استان برنامه ریزی شده است، ادامه داد: منظومه های روستایی تمام امکانات و ظرفیت های یک منطقه را از نظر اقتصادی، گردشگری، اشتغال و سایر موارد به صورت متمرکز اجرایی می کند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: منظومه های روستایی با محوریت اداره کل بنیاد مسکن اجرایی می شود، این منظومه ها هم اکنون در مرحله مطالعه قرار دارد و پس از تعیین مشاور با اعتبارات دولتی کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب بخشی به آبادانی روستاهای فارس با برنامه منظومه های روستایی

شتاب بخشی به آبادانی روستاهای فارس با برنامه منظومه های روستایی