مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-16ورزشي

کتابخانه خانگی در آبپخش افتتاح شد+ عکس


کتابخانه مردمی و خیریه «ارمغان دانایی و مهر عاطفه» در شهر آب پخش همزمان با روز ملی کتاب و کتابخوانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، اجرای نذر کتاب و تجلیل از معلم مهربان و مددکار نیک اندیش زنده یاد عاطفه صابری در هفته کتاب و کتابخوانی با حضور معلمان، دانش آموزان، اولیاء مدارس پسرانه خرد و دخترانه رها و جمعی از مسؤولان در شهر آب پخش برگزار شد.

در این آیین عباس عاشوری نژاد، مؤلف کتاب و عضو هیئت علمی دانشگاه با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و تأکید بر اهمیت جایگاه کتاب در جامعه توسعه یافته اظهار داشت: در این دوران، جامعه ما بیشتر از هر زمانی تشنه مهربانی، نیک اندیشی، شادکامی و نیازمند ترویج دانایی و خردمندی است.

وی افزود: شادکامی، شادمانی درونی و خشنودی مفاهیمی هستند که ادبیات این رویکرد تاثیرگذار، تقریباً دارای بار معنایی مشترکی هستند که همگی در نتیجه فعالیت های اصیل جسمانی و اندیشه گانی مثل ورزش و مطالعه عمیق حاصل می شوند.

وی با استناد به نظریه پروفسور مارتین سلیگمن، بنیانگذار روانشناسی مثبت گرا، گفت: شادکامی، تأثیر زیادی بر طول عمر، رشد، خلاقیت، حل مسئله، ارتقا کیفیت زندگی، موفقیت های شغلی، تحصیلی و در نهایت تحقق خودشکوفایی می گذارد و بر پیشگیری از اختلال ها، آسیب ها، تروما و انواع بیماری های ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه خانگی در آبپخش افتتاح شد+ عکس

کتابخانه خانگی در آبپخش افتتاح شد+ عکس