مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:012023-11-02سياسي

روحانی اهل سنت کردستان: نگاه بومی گزینی رییس جمهور قابل تقدیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدمحسن حسینی در بدو ورود رییس جمهور به فرودگاه سنندج در استقبال از آقای رییسی اظهار کرد: دومین بار است که به استان کردستان سفر می کنید مسلم است در هر سفری که به استان آمده اید خیر و برکت بوده است.

وی تصریح کرد: مهم تر از تمام برکاتی که دولت سیزدهم برای کردستان داشته است این بود که این استان همواره به یک پله برای ارتقای برخی افراد برای گرفتن سمت های کشوری بوده است.

وی افزود: دولت سیزدهم به نیروهای توانمند بومی توجه کرده و با بهره گیری از ظرفیت آنها بستر توسعه این استان را فراهم کرده است.

حسینی تاکید کرد: امروز دیگر مردم کردستان و این استان نه تنها پله ای برای ترقی برخی افراد نیست بلکه افرادی که در بدنه مدیریتی این استان قرار گرفته اند پله های پیشرفت این استان هستند.

امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: نگاه بومی گزینی و بهره گیری از ظرفیت نیروهای توانمند و متخصص بومی در راس دولت مردمی در کردستان قابل تقدیر است که بستر توسعه در این استان را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: امروز اندیشه رییس جمهور به وسیله استاندار بومی کردستان در این استان تداوم یافته و بسترهای توسعه در این استان فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی اهل سنت کردستان: نگاه بومی گزینی رییس جمهور قابل تقدیر است

روحانی اهل سنت کردستان: نگاه بومی گزینی رییس جمهور قابل تقدیر است