مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-07اقتصادي

تأمین تجهیزات برقی به روز در شهرک پرواز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تأمین زیرساخت های لازم و تجهیزات برقی به روز در شهرک پرواز همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی سهرابی بیدار پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن، شهرک پرواز همدان  اظهار کرد: از آنجا که زیرساخت های برق در این پروژه الزامی است ما نیز اقدام به این مهم کردیم.

وی بیان کرد: با بررسی نقشه های این شهرک و تعداد واحدهای در حال ساخت، احداث یک پست 63 کیلوولت آمپر برای تأمین برق کوی پرواز و مجموعه های مجاور آن نیاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: از دیگر نیازهای زیرساختی این شهرک، با توجه به تعداد جمعیت برآوردی که در این مجموعه اسکان خواهند یافت یک اداره برق مجهز برای رفع نیازهای برقی است.

وی بیان کرد: امکانات مطلوبی برای این شهرک در نظر گرفته شده است که با در نظر گرفتن این امر، طرح های پیشنهادی استفاده از تجهیزات برقی به روز و طرح های تأمین برق از طریق شبکه های زمینی با ایجاد کانال های برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سهرابی بیدار با بیان اینکه برق جزء نیازهای ضروری و زیرساخت های اصلی هر مجموعه است گفت: با توجه به نقشه های موجود جانمایی پیشنهادی پست 63 کیلوولت آمپر و محل اداره برق برای این شهرک و تحویل زمینی برای این منظور بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین تجهیزات برقی به روز در شهرک پرواز

تأمین تجهیزات برقی به روز در شهرک پرواز