مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:212023-11-04پزشكي

معاون وزیر بهداشت: تعدادی از مصدومان حریق لنگرود به زودی مرخص می شوند


سعید کریمی، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت در حاشیه عیادت از بیماران، مجروحان و حادثه دیدگان حریق کمپ ترک اعتیاد لنگرود تحت مداوا در مرکز آموزشی درمانی رشت با بیان اینکه در جریان این حادثه 17 مجروح و مصدوم به مراکز درمانی ما ارجاع شدند، اظهار کرد: دو نفر از این مصدومان به دلیل سوختگی سطحی در همان ساعات ابتدایی به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

  وی با بیان اینکه در حال حاضر 15 بیمار در مراکز درمانی ما بستری هستند که دو تن از آن ها در بخش مراقبت های ویژه و اینتوبه هستند، افزود: 13 تن دیگر نیز که عمدتاً از رده سنی 22 تا 57 سال هستند سوختگی بین 10 تا 60 درصدی دارند.

  معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه خوشبختانه امکانات درمانی اعم از تجهیزات و نیروهای تخصصی و فوق تخصصی در مراکز ما وجود دارد، گفت: بیماران از سطح دریافت خدمات درمانی رضایت کافی دارند.

  کریمی با بیان اینکه وزارت بهداشت آماده ارائه هرگونه خدمات به بیماران و سانحه دیدگان در این حادثه است، افزود: با توجه به سیر درمان مطلوب ارائه شده به این بیماران، به زودی تعدادی از آن ها مرخص خواهند شد.

  پایان پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر بهداشت: تعدادی از مصدومان حریق لنگرود به زودی مرخص می شوند

معاون وزیر بهداشت: تعدادی از مصدومان حریق لنگرود به زودی مرخص می شوند