مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-03سياسي

تاکید دادستان زاهدان بر تعامل بیشتر بین دستگاه قضایی و مرزبانی


دادستان زاهدان تعامل بین دستگاه قضایی و مرزبانی را ضروری دانست و آمادگی دستگاه قضایی را برای آموزش ضابطین در ارتباط با جرائم شایع و قوانین مرتبط با قاچاق کالا و غیره اعلام کرد.

- دادستان مرکز استان با فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در راستای بررسی راهکارهای تثبیت امنیت پایدار در مناطق مرزی با دادستان نظامی استان دیدار و گفتگو کرد.

   سردار رضا شجاعی در این دیدار با تأکید بر قانونمندی مرزداران اظهار داشت: دستیابی به امنیت پایدار در مرزها نیازمند تلاش همگانی و تعامل کلیه دستگاهها و نهادها با یکدیگر است و در این راستا  همکاری و تعامل مرزبانی و دستگاه قضایی باعث ارتقاء امنیت پایدار در جامعه می شود.

دادستان مرکز سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان؛ لازمه توسعه اقتصادی و فرهنگی هر کشوری را برخورداری از امنیت و آرامش دانست و تصریح کرد: در ایران اسلامی با این وسعت، تامین امنیت کار بسیار بزرگی است و در حال حاضر، مسئولیت مهم تأمین امنیت مرزها برعهده مرزبانی بوده و ثمره این تلاش و مجاهدت ها، امنیت کنونی حاکم بر جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان زاهدان بر تعامل بیشتر بین دستگاه قضایی و مرزبانی

تاکید دادستان زاهدان بر تعامل بیشتر بین دستگاه قضایی و مرزبانی