مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-18اجتماعي

ضرورت مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با حضور در پروژه های احداث بزرگراه جلفا – کلاله و راه آهن کلاله – سیه رود در نوار مرزی اظهار کرد: مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی ضروری است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با حضور در پروژه های احداث بزرگراه جلفا – کلاله و راه آهن کلاله – سیه رود در نوار مرزی اظهار کرد: مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی ضروری است.

شهنام اشتری با حضور در این بازدید خاطرنشان کرد: توجه به مطالعات زیست محیطی و به طور مشخص انجام مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در مرحله امکان سنجی، مکان یابی، قبل و بعد از اجرای پروژه های عمرانی به عنوان یکی از موثرترین روش های مدیریتی در کاهش اثرات می باشد.

وی افزود: ارزیابی زیست محیطی به عنوان یکی از راه های قابل استناد برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار می باشد و می تواند ابزاری مهم در جهت شناسایی و ارائه گزینه های منطقی در جهت کنترل اثرات بالقوه زیست محیطی را که در اثر اجرایی شدن پروژه های عمرانی و توسعه ایجاد می شوند، باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، وی در این بازدید با بیان حساسیت جغرافیای آذربایجان شرقی و ضرورت تمهیدات لازم در جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی

ضرورت مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی