مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-07فناوري

دسترسی 32 روستای استان یزد به اینترنت پرسرعت


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: 32 روستا در استان با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال به اینترنت پرسرعت دسترسی یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا پاکدل صبح امروز در ویژه برنامه بزرگداشت روز ملی روستا در استان یزد، از راه اندازی 16 سایت اینترنت پرسرعت 4G برای دسترسی 32 روستا با جمعیت سه هزار و 800 نفر و اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت مردمی سیزدهم خبر داد.

وی افزود: وضعیت استان در ایجاد پوشش ارتباطات روستایی با وجود پراکندگی، جمعیت کم و کوهستانی بودن برخی روستا های استان، در مقایسه با هدف برنامه ششم توسعه و متوسط عملکرد کشور مناسب است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: در کنار تداوم بهبود کمی و کیفی زیرساخت های ارتباطی و افزایش پهنای باند، حمایت از توسعه خدمات فناوری اطلاعات در روستا ها و رشد سکو های داخلی ارائه دهنده خدمات متنوع با کاربری آسان، منجر به افزایش بهره وری، رونق کسب و کار ها با اشتغال های نوین و بهبود اقتصاد ساکنین روستا با تکیه بر ظرفیت های اقتصاد دیجیتال خواهد شد.

پاکدل با اشاره به افزایش 30 درصدی باجه های مستقل پست بانک روستایی نسبت به سال گذشته، گفت: در این مدت بیش از 2 میلیون تراکنش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 32 روستای استان یزد به اینترنت پرسرعت

دسترسی 32 روستای استان یزد به اینترنت پرسرعت