مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-28فناوري

احداث و ارتقای 41 سایت تلفن همراه در استان بوشهر


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: از آغاز دولت سیزدهم تا پایان مرداد ماه سال جاری، در استان بوشهر 21 سایت تلفن همراه احداث و 20 سایت ارتقا یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سملیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه ارتباطات روستایی و اتصال تمام روستاهای بالای 20 خانوار کشور به اینترنت، از مهمترین اولویت های حوزه ارتباطات در دولت سیزدهم است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: از آغاز دولت سیزدهم تا پایان مرداد ماه سال جاری، در استان بوشهر 21 سایت تلفن همراه احداث و 20 سایت ارتقا یافته و 60 روستا با هفت هزار و 650 خانوار و با جمعیت 32 هزار و 570 نفر را تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار داده است.

وی در خصوص اجرای پروژه های فیبر نوری اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، پروژه فیبرنوری به طول 114 کیلومتر در شهرستان دشتستان و پروژه توسعه شبکه فیبرنوری به میزان 154 کیلومتر در شهرهای بوشهر و عالی شهر و دلوار اجرا شد.

سملیان ضمن تاکید به اولویت برنامه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اتصال روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات، اشاره کرد: هم اکنون بیش از 99 درصد از 405 روستای بالای 20 خانوار استان، تحت پوشش خدمات ارتباطی (صوت) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث و ارتقای 41 سایت تلفن همراه در استان بوشهر

احداث و ارتقای 41 سایت تلفن همراه در استان بوشهر