مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-13سياسي

برنامه ریزی کامل و جامع برای پذیرایی بهتر از زائران امام رضا (ع)


برای پذیرایی بهتر از زائران امام رضا (ع) برنامه ریزی کامل و جامعی در کارگروه ملی زیارت به دستور رییس جمهور و به ریاست معاون اول رییس جمهور انجام شده است.

- مشهد- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: برای پذیرایی بهتر از زائران امام رضا (ع) برنامه ریزی کامل و جامعی در کارگروه ملی زیارت به دستور رییس جمهور و به ریاست معاون اول رییس جمهور انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن منصوری صبح چهارشنبه با همراهی استاندار خراسان رضوی با حضور در جاده مشهد-ملک آباد ضمن گفت وگوی رو در رو با مردم و موکب داران در جریان خدمت رسانی به زائران پیاده دهه پایانی صفر قرار گرفت.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: برای پذیرایی و تدارک بهتر این ایام، کارگروه ملی زیارت به دستور رییس جمهور و با ریاست مخبر، وزاری مربوطه و استاندار خراسان رضوی هفته گذشته برگزار و در این خصوص برنامه ریزی کامل و جامعی رخ داده است.

محسن منصوری افزود: هفته گذشته رییس جمهور در جلسه هیأت دولت همه سازمانها و وزارتخانه ها را مأمور کردند تا تمام وقت بعد از برنامه اربعین پای کار خدمت رسانی در دهه آخر صفر بیایند.

از 20 شهریور ماه جاده قدیم مشهد-ملک آباد بر روی تردد خودروها مسدود اعلام شد و برای کاروان زائران پیاده دهه پایانی صفر به حرم حضرت رضا (ع) اختصاص یافت و امروز معاون رییس جمهور در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی کامل و جامع برای پذیرایی بهتر از زائران امام رضا (ع)

برنامه ریزی کامل و جامع برای پذیرایی بهتر از زائران امام رضا (ع)