مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-13اقتصادي

صدور ضمانت نامه برای تعاونی ها تا سقف 10میلیارد ریال انجام می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:صدور ضمانت نامه برای تعاونی ها تا سقف 10 میلیارد ریال توسط صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه یکی از بسترهای فراهم کردن عدالت اجتماعی، توسعه تعاونی ها است، اظهار داشت: در این دولت اقدامات بسیار مؤثری در راستای صیانت و توسعه تعاونی ها انجام شده و تعداد قابل توجهی تعاونی نیز اضافه شده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بانک توسعه تعاون نسبت به افزایش سرمایه به منظور کمک به تعاونی های کوچک و متوسط اقدام کرده و از سوی دیگر صندوق توسعه تعاون، سقف ضمانت ها را افزایش داده است.

مرتضوی یادآور شد: همکاران ما فرآیندهای اداری را نیز در معاونت تعاون سامانه محور کرده اند به این معنا که سامانه هایی تعریف شده تا فرآیندها و رفت و آمدها کوتاه تر و دخالت اشخاص هم در صدور مجوزها کمتر شود.

وی درباره برآورد خود از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نیز توضیح داد: البته بهتر از گذشته شده است و گزارش هایی که اکنون به ما ارائه داده اند تقریباً بالغ بر 12 درصد استقبال کرده اند و روش های دیگری نیز پیش بینی می کنیم که استقبال بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور ضمانت نامه برای تعاونی ها تا سقف 10میلیارد ریال انجام می شود

صدور ضمانت نامه برای تعاونی ها تا سقف 10میلیارد ریال انجام می شود