مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-13اقتصادي

63 میلیارد اعتبار برای آماده سازی مدارس اصفهان توزیع شد


رییس اداره بودجه و تأمین مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از توزیع 63 میلیارد ریال اعتبار طی تابستان امسال برای برنامه ریزی و آماده سازی مدارس استان در آغاز سال تحصیلی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجید نادی اظهار داشت: توزیع سرانه های آموزشی و پرورشی در مدارس تابعه استان بر مبنای ضرایب آمار دانش آموز، دوره تحصیلی و محل استقرار و لحاظ کردن حداقل سرانه دانش آموزی هر آموزشگاه و بر اساس به روزترین اطلاعات سامانه های دانش آموزی محاسبه و به دو روش نسبت به توزیع و واریز به حساب آموزشگاه های مشمول اقدام می شود.

وی افزود: در روش اول که توزیع متمرکز است، پس از تعیین سهم دانش آموز هر آموزشگاه باتوجه به ضرایب موصوف، نسبت به پرداخت مستقیم و متمرکز به حساب آموزشگاه توسط این اداره کل اقدام می شود.

نادی گفت: در روش توزیع غیرمتمرکز نیز پس از تعیین سهم دانش آموز هر آموزشگاه با توجه به ضرایب موصوف، مبلغ سهم هر منطقه (حاصل جمع سهم دانش آموزان منطقه) مشخص و در اختیار منطقه مربوطه قرار می گیرد و مسئولین منطقه با توجه به نیاز واقعی نسبت به توزیع آن اقدام و لیست ارسالی از منطقه مربوطه توسط اداره کل پرداخت خواهد شد.

رییس اداره بودجه و تأمین مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اعتباراتی در تابستان امسال در قالب طرح های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 میلیارد اعتبار برای آماده سازی مدارس اصفهان توزیع شد

63 میلیارد اعتبار برای آماده سازی مدارس اصفهان توزیع شد