مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:002023-09-13فرهنگي

ارائه تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی برای اعضای بالای 60سال صندوق هنر


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارائه تسهیلات رایگان برای اعضای بالای 60 سال این مجموعه تحت پوشش فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از رایگان شدن ثبت نام بیمه درمان تکمیلی، عمر و حادثه هنرمندان دارای درجه یک هنری 60 سال به بالا و همسر آنها از سوی این صندوق خبر داد و تأکید کرد: تکریم مقام هنرمندان شاخص عرصه فرهنگ و هنر از جمله اولویت ها و برنامه های اصلی صندوق اعتباری هنر است که با اجرای برنامه های مختلف حمایتی در جهت تحقق آن اقدام می کند.

سید مجید پوراحمدی با اشاره به آغاز ثبت نام بیمه درمان تکمیلی هنرمندان از 18 شهریور جاری، یکی از راهبردهای ایجاد امنیت خاطر برای جامعه فرهنگی و هنری کشور را برخورداری از تسهیلات بیمه ای عنوان و تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر تلاش می کند با ارائه خدمات بیمه ای، اعضای تحت پوشش برای تأمین هزینه های درمانی دغدغه ای نداشته باشند.

رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به تأکید و توجه همیشگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پاسداشت جایگاه و شان هنرمندان نامدار و دارای درجه یک هنری، اظهار کرد: با تأمین مالی که انجام گرفت مقرر شد در دوره جدید ثبت نام بیمه درمان تکمیلی (140


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی برای اعضای بالای 60سال صندوق هنر

ارائه تسهیلات رایگان بیمه تکمیلی برای اعضای بالای 60سال صندوق هنر