مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-02اجتماعي

ابلاغ وظایف و مأموریت های سازمان حفاظت محیط زیست


سازمان حفاظت محیط زیست در راستای تسریع در خدمت رسانی و بهبود فرایندها، بخشی از وظایف و مأموریت های سازمانی خود را در قالب 33 وظیفه مندی تفویض و به ادارت کل حفاظت محیط زیست استانها ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس، سازمان حفاظت محیط زیست در راستای تسریع در خدمت رسانی و بهبود فرایندها و مأموریت های سازمانی همراستا با چشم اندازهای دولت مردمی سیزدهم بخشی از وظایف ومأموریت های سازمانی را در قالب 33 وظیفه مندی تفویض و به ادارت کل حفاظت محیط زیست استان ها توسط رییس سازمان ابلاغ کرد.

وظیفه مندی تدوین شده با هدف تمرکز زدایی، در جلسه کمیته ساختار و فناوری های مدیریت  1- صدور مجوز مطالعات زیست محیطی برای دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، علمی آموزشی و مشاوران تخصصی ذیصالح در مناطق چهارگانه تحت مدیریت و مناطق آزاد در محدوده استان.

2- صدور مجوز نمونه برداری از گونه های جانوری و گیاهی برای مطالعات و تحقیقات علمی، آموزشی داخلی و خارجی مورد تأیید.

توضیح: مجوز نمونه برداری از گونه ها برای مطالعه و تحقیقات علمی و آموزشی در صورت نیاز به خروج نمونه از کشور توسط سازمان مرکزی صادر می شود.

3- صدور مجوز فیلم برداری و عکس برداری از مناطق تحت مدیریت سازمان پس از احراز هویت و صالحیت متقاضیان 4- صدور مجوز ورود گردشگران و بازدیدکنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ وظایف و مأموریت های سازمان حفاظت محیط زیست

ابلاغ وظایف و مأموریت های سازمان حفاظت محیط زیست