مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-13سياسي

اربعین امسال نمایش پرهیز از کار جزیره ای و تک محوری بود


دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین با بیان اینکه اربعین امسال نمایش پرهیز از کار جزیره ای و تک محوری بود، گفت: همه فعالیت های اربعینی در استان قزوین توسط ستاد اربعین حمایت شدند.

- محمد خورشیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان قزوین برای برگزاری با شکوه اربعین و برنامه های جانبی آن در استان قزوین اظهار کرد: امسال ستاد اربعین استان قزوین برای دومین سال پیاپی با نگاه هم افزایی بین دستگاه های مرتبط و همه کنشگرانی که در حوزه اربعین فعالیت می کنند و فعالان مردمی اربعین کار خود را شروع کرد.

وی افزود: هدف این ستاد این بود که تا می تواند از فعالیت های جزیره ای و تک محور در سطح استان جلوگیری کند و فعالیت ها تحت اشرافیت ستاد و به صورت ستادی انجام شود.

دبیر ستاد مردمی اربعین استان قزوین ادامه داد: ستاد استانی با 17 کمیته تخصصی به ریاست استاندار شکل گرفت و در هر شهرستان نیز ستاد شهرستانی به ریاست فرمانداران کار خود را انجام داد.

وی با بیان اینکه برای این ستادها فعالیت های عمومی و تخصصی شهرستانی تعریف شد، تصریح کرد: به طور مثال در شهرستان آوج که در مسیر تردد زائرین بود فعالیت های تخصصی تعریف شد.

خورشیدی تاکید کرد: امسال در ستاد اربعین استان قزوین همه فعالیت های اربعینی در سطح استان توسط ستاد اربعین حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال نمایش پرهیز از کار جزیره ای و تک محوری بود

اربعین امسال نمایش پرهیز از کار جزیره ای و تک محوری بود