مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-13سياسي

برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر در کهگیلویه و بویراحمد


یاسوج_ مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم عزاداری دسته ها و هیئت های مذهبی به مناسبت دهه پایانی ماه صفر در شهر یاسوج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید رضا افتخاری پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: در راستای سالروز رحلت جانسوز پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) برنامه های مختلف عزاداری در سطح استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روز شنبه از ساعت 9 و 30 دقیقه دسته های عزاداری در میدان هفتم تیر شهر یاسوج عزاداری می کنند، تصریح کرد: شنبه 25 شهریور مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح دسته های عزاداری از مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج به سمت میدان شهدای هفتم تیر و میدان شهدای نیروی انتظامی این شهر عزاداری و سینه زنی می کنند.

افتخاری با اشاره به اعزام 300 نفر از اعضای هیئت های مذهبی استان به مشهد مقدس، تصریح کرد: با همکاری شکل گرفته با آستان قدس رضوی و تعدادی از دستگاه های اجرایی، اعضای هیئت ها به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: این افراد در شب شهادت امام رضا (ع) در حرم و بخش رواق امام خمینی (ره) به صورت سنتی استان عزاداری به عزاداری خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی ماه صفر در کهگیلویه و بویراحمد