مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-13پزشكي

طرح «بهارنِکو» الگوی موفق مردمی سازی حوزه ازدواج است


رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: طرح موسسه «بهارنکو» یکی از الگوهای موفق مردمی سازی کار در حوزه آموزش و مشاوره ازدواج است.

- شیراز - رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت گفت: طرح موسسه بهارنکو یکی از الگوهای موفق مردمی سازی کار در حوزه آموزش و مشاوره ازدواج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صابر جباری صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان مؤسسه بهار نکو در فارس بیان کرد: فعالیت های مردمی در قالب مؤسسه بهار نکو یکی از موفق ترین طرح ها در مردمی سازی بخش آموزش و مشاوره قبل و بعد از ازدواج است.

رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با بیان اینکه طرح بهارنکو در جامعه اثربخش است اضافه کرد: این طرح باید به عنوان یک طرح موفق مردمی در جامعه نشر یافته و در سایر مناطق کشور نیز اجرایی شود.

جباری با اشاره به لزوم ارتقا و توسعه این طرح در سطح کشور، تنها راه موفقیت و استمرار این گونه طرح ها را واگذاری آن به مؤسسات مردمی دانست و گفت: مسئولین نیز باید در این مسیر مهم و استحکام بخش به بنیان های خانواده، همراه متقاضیان اجرای این الگو باشند.

او افزود: در شیوه نامه جدید این وزارتخانه سیاست بر اجرای مردمی طرح های مختلف با استفاده از ظرفیت های انجمن های مردم نهاد نظیر مؤسسه بهارنکو تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «بهارنِکو» الگوی موفق مردمی سازی حوزه ازدواج است

طرح «بهارنِکو» الگوی موفق مردمی سازی حوزه ازدواج است