مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-13ورزشي

مساجد میامی برای میزبانی از زائران رضوی آماده شد


فرماندار میامی درباره آمادگی های لازم برای پوشش پیک زائران رضوی در روزهای پایانی ماه صفر، گفت: مساجد میامی نیز برای میزبانی و ارائه خدمات به زائران مهیا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه پیک تردد زائران رضوی همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) و رحلت رسول الله (ص) و ایام پایانی ماه صفر، آغاز شده است، تاکید داشت: تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی و خدماتی برای پذیرایی از زائران به کار گیری می شود.

وی با بیان اینکه تمامی روستاهای شهرستان آمادگی پذیرایی از مسافران و زائران را دارد، افزود: استقرار پلیس راه در میاندشت یکی از اقداماتی است که در تعطیلات پیش رو و در پیک تردد زائران رضوی صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار میامی با بیان اینکه در این ایام تیم های بازرسی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی تشکیل خواهد شد و حضور تمامی مدیران در این تیم الزامی است، گفت: نانوایی های کشیک در تمام شهرستان مشخص شده و کیفیت نان توسط جهاد کشاورزی مورد بازرسی قرار می گیرد.

آشوری از اجرای پویش هر خانه یک موکب با هدف پذیرایی مردمی از زائران رضوی در شهرستان میامی خبر داد و ابراز کرد: در کنار این ظرفیت های مردمی، مساجد نیز برای میزبانی و ارائه خدمات به زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد میامی برای میزبانی از زائران رضوی آماده شد

مساجد میامی برای میزبانی از زائران رضوی آماده شد