مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-13سياسي

دیپلماسی قدرتمند بین ایران و عراق در ایام اربعین


فرمانده کل انتظامی کشور از همکاری خوب کشور عراق با ایران در ایام اربعین خبر داد و گفت: به کمک زیر ساخت هایی که در مرز ها انجام دادیم ایستایی زائران در مرزها به 4 ثانیه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور درباره فعالیت فراجا در ایام اربعین گفت: آغاز فعالیت فراجا در بعضی از مأموریت ها خیلی زودتر است مثلاً شروع مراسم اربعین برای مردم از اول ماه صفر تا پایان روز اربعین است اما برای فراجا این آغاز به واسطه بسیاری از مسائل و تدارکات از همه جهات خدماتی، انتظامی، امنیتی، تسهیل روابط های 2 گانه چند ماه زودتر شروع می شود و به همین جهت ما همه ساله قرارگاه اربعین را راه اندازی می کنیم؛ این قرارگاه 8 تا 9 زیر مجموعه به خودش اختصاص می دهد تا بتواند همه آنچه که در حوزه انتظام و بالاتر از آنکه برای زائر می تواند مسئله باشد خدمت و تسهیل امور کند.

حضور 30 هزار نیروی پلیس برای تأمین امنیت زائران اربعین وی افزود: موضوع اربعین یک بحث ملی است که تقریباً همه بخش های انتظامی را درگیر می کند اما یک بخش در اربعین داریم که شامل کمک به مرزهای عمده ما مثل مرزهای مهران خسروی شلمچه و چذابه است.

برای اینکه بتوانیم کمک ویژه ای کرده باشم امسال به جز نیروهایی که خود مرزها داشتند چیزی بالغ بر 30 هزار نیرو به عنوان نیروهای کمکی به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی قدرتمند بین ایران و عراق در ایام اربعین

دیپلماسی قدرتمند بین ایران و عراق در ایام اربعین