مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-13سياسي

قاطعانه با ترویج خشنونت در فضای مجازی برخورد می کنیم


ترویج خشنونت و یا اشاعه موارد ضد امنیتی در فضای مجازی جرم است و به شدت با آن برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن خانجانی ظهر چهارشنبه در ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک اظهار کرد: همان طور که سابق بر این تاکید شده، هر گونه ارفاقات قانونی به مجرمان حرفه ای، سابقه دار و خطرناک ممنوع است و در موارد استثنایی تنها با تصویب ستاد شهرستانی کنترل مجرمان حرفه ای ممکن خواهد بود.

وی افزود: زمانی که نیروی انتظامی مشاهده می کند در یک شهرستان استان، اراذل و اوباش حتی با سلاح سرد قدرت نمایی می کنند، باید با اشرافیت کامل اطلاعاتی در صحنه وقوع جرم به گونه ای قاطعانه برخورد کند که مجرم جرأت تکرار عمل مجرمانه را به خود ندهد.

این مقام مسؤول قضایی در ادامه با اشاره به فعالیت تعدادی از مجرمان در فضای مجازی چه در حوزه های امنیتی و چه در حوزه های اجتماعی گفت: ترویج خشونت و یا موارد ضد امنیتی در فضای مجازی جرم است و به شدت با آن برخورد می کنیم به شرط آنکه مستندات لازم و کافی از سوی مراجع مرتبط به ویژه پلیس فتا در اختیار دستگاه قضایی قرار گیرد.

حجت الاسلام پیرمحمد احمدوند نیز در این جلسه بر به روز رسانی لحظه ای لیست این مجرمان تاکید کرد و گفت: ضروری است تا ارگان های امنیتی و انتظامی و دیگر مراجع استعلام پس از شناسایی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطعانه با ترویج خشنونت در فضای مجازی برخورد می کنیم

قاطعانه با ترویج خشنونت در فضای مجازی برخورد می کنیم