مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-13سياسي

ضرورت افزایش مشارکت و رقابتی شدن انتخابات


نود و نهمین نشست شورای وحدت با تاکید بر لزوم تقویت فعالیت همه احزاب و جریانات سیاسی درون نظام و پیدا کردن نقاط اشتراک برای حفظ وحدت و افزایش مشارکت و رقابتی شدن انتخابات برگزار شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نود و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت روز سه شنبه بیست و یکم شهریور ماه در حسینیه سیدالشهدا برگزار شد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین اخبار و تحولات سیاسی داخلی کشور ناظر به موضوع مهم انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت فعالیت همه احزاب و جریانات سیاسی درون نظام و پیدا کردن نقاط اشتراک برای حفظ وحدت، افزایش مشارکت و رقابتی شدن انتخابات تاکید شد.

در ابتدای این نشست، منوچهر متکی دبیر اجرایی شورای وحدت با اشاره به منسجم تر شدن تدریجی کارهای ستادی شورای وحدت افزود: در 19 استان وضعیت فعالی برای شورای وحدت داریم و شاهد فعال شدن پارلمان استانی در این استان ها هستیم.

متکی به لزوم برگزاری جلسات مربوط به اقشار، اصناف و معاونت های شورای وحدت نیز گفت: در تهران، در مورد ساختار و ترکیب کاندیداها در فهرست نهایی لازم است از هم اکنون بحث ها و تبادل نظرهایی داشته باشیم.

بحث حضور زنان و جوانان و مکانیسم شناسایی افراد کارآمد و شایسته بایستی با یک مدل مطلوب ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش مشارکت و رقابتی شدن انتخابات

ضرورت افزایش مشارکت و رقابتی شدن انتخابات