مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-13سياسي

استقبال کمیته صلیب سرخ از امضای تفاهم نامه همکاری ها با هلال احمر


مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ در میزبانی از مدیران ارشد هلال احمر ایران در ژنو از امضای تفاهم نامه همکاری 5 ساله با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ،؛ رابرت ماردینی در دیدار با دبیرکل و معاونین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مقر این کمیته مستقر در شهر ژنو از امضای تفاهم نامه همکاری با هلال احمر ایران استقبال کرد و گفت: خوشحالم که در آستانه امضای تفاهم نامه 5 ساله کمیته بین المللی صلیب سرخ با هلال احمر ایران هستیم.

این تفاهم نامه در چارچوب موضوعات مربوط به وظایف کمیته صلیب سرخ با توجه به نیازهای موجود و تازه است و می تواند در پاسخ مناسب تر به بحران ها بسیار کمک کننده باشد.

وی افزود: کمیته صلیب سرخ و هلال احمر ایران می توانند در زمینه های بسیار زیادی نقش مکمل داشته باشند.

به صورت کلی همه فعالیت های مربوط به اصول نهضت بین المللی صلیب سرخ و همچنین حقوق بین الملل بشردوستانه و ترویج آن، بستر این همکاری دوجانبه است .

رابرت ماردینی هلال احمر ایران را شریک مؤثر کمیته بین المللی صلیب سرخ در منطقه خاورمیانه دانست و تاکید کرد: همکاری و مشارکت ما با هلال احمر ایران برای کمیته بین المللی صلیب سرخ بسیار کلیدی و ارزشمند است چراکه این جمعیت ملی در مقایسه با بسیاری از جمعیت های هلال احمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کمیته صلیب سرخ از امضای تفاهم نامه همکاری ها با هلال احمر

استقبال کمیته صلیب سرخ از امضای تفاهم نامه همکاری ها با هلال احمر