مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-03اقتصادي

برخورد با 105 واحد میوه فروش متخلف در یزد


مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی یزد با بیان این که نظارت و بازرسی های جهاد کشاورزی هوشمند سازی می شود، گفت: طی دو هفته گذشته بالغ بر 105 واحد میوه فروشی متخلف در سطح استان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مجتبی آغاز عصر امروز در نشست خبری رییس جهاد کشاورزی استان یزد، با بیان این که تورم، گرانی و گرانفروشی سه مولفه تأثیرگذار در زندگی انسانهاست، اظهار کرد: تورم یک مسئله کلان است که ساماندهی آن عزمی همگانی و عمومی می خواهد.

وی بحث گرانی و گرانفروشی را از جمله دغدغه های جدی جهاد کشاورزی دانست و افزود: مقابله با گرانفروشی به صورت جدی در دستور کار مدیریت استان یزد در حوزه جهاد کشاورزی است.

مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی یزد در ادامه با اشاره به اهمیت سرانه مصرف محصولات مختلف در استان یزد، گفت: سرانه مصرف شکر 20 کیلوگرم، گوشت قرمز 14 کیلوگرم، سیب زمینی 45 کیلوگرم و سرانه مصرف برنج 40 کیلوگرم است که خوشبختانه تا این لحظه هیچ مشکلی برای تأمین آن نداریم.

آغاز تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 170 هزار تن گوشت قرمز وارد استان یزد شده است و از هفته پایانی سال گذشته هم 1600 تن گوشت منجمد و 250 تن گوشت گرم روسی در استان یزد توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 105 واحد میوه فروش متخلف در یزد

برخورد با 105 واحد میوه فروش متخلف در یزد