مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 21:202023-09-09سياسي

تحقق بیش از 90 درصد مصوبات سفر در اردبیل


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بیش از 90 درصد از اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهوری در استان اردبیل تحقق یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوود شایقی عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل با اشاره به توزیع اعتبارات شهرستانی بر اساس رعایت اصول توسعه متوازن اظهار کرد: بیش از 90 درصد از اعتبارات مصوبات سفر رییس جمهوری در استان اردبیل تحقق یافته است که امیدواریم مدیران دستگاه های اجرایی در جذب اعتبارات تلاش جدی تری را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بودجه سال 1401 تا شهریورماه فرصت تخصیص و جذب را دارد، گفت: اجازه نخواهیم داد تا ریالی اعتبار استان به خزانه برگشت بخورد و باید تا آخر شهریورماه 100 درصد جذب اعتبارات را با پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی و کمیته جذب شاهد باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به بهره برداری 142 طرح عمرانی و اقتصادی استان اردبیل در سال گذشته افزود: در مجموع بیش از یک هزار و 200 طرح کوچک و بزرگ در مناطق مختلف استان در دست اجرا است که 18 مورد آن در مرحله تکمیل و آماده افتتاح است.

شایقی با بیان اینکه از محل سفر رییس جمهور منابع خوبی به استان اختصاص یافته است، اضافه کرد: بر اساس آخرین ارزیابی ها استان اردبیل جز پنج استان برتر کشور در جذب اعتبارات عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیش از 90 درصد مصوبات سفر در اردبیل

تحقق بیش از 90 درصد مصوبات سفر در اردبیل