مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-13سياسي

استقرار 50 تیم اورژانس طی روزهای پایانی صفر در حرم مطهر رضوی


رییس اورژانس مشهد از استقرار 50 تیم اورژانس برای سه روز پایانی ماه صفر در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: همه امکانات و تجهیزات برای خدمات رسانی به زائران آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی یزدانی با اشاره به استقرار 50 تیم اورژانس در 3 روز پایانی ماه صفر در حرم مطهر رضوی گفت: ما از مدت ها پیش برنامه ریزی لازم را برای اجرای هرچه بهتر مأموریت ویژه روزهای پایانی ماه صفر در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی و ارائه خدمات سرپایی و اولیه درمانی و همچنین اعزام موارد انتقالی مورد نیاز به بیمارستان انجام دادیم.

یزدانی افزود: در این ایام 4 دستگاه ناوگان آمبولانسی، 85 دستگاه آمبولانس، 17 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 17 دستگاه موتورلانس و 4 فروند بالگرد فعال هستند که محل استقرار بالگردها در شهرهای سبزوار، نیشابور، گناباد و مشهد بوده و برای 3 روز آخر ماه صفر صفر هم با توجه اوج حضور عزاداران رضوی در شهر امام هشتم (ع) استقرار بالگرد گناباد را در مشهد خواهیم داشت تا در مرکز استان 2 فروند بالگرد مستقر داشته باشیم.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مُلک آباد بیمارستان صحرایی را با همکاری سپاه امام رضا (ع) دایر کرده ایم، در این بیمارستان صحرایی عمده امکانات و تجهیزات موردنیاز برای خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 50 تیم اورژانس طی روزهای پایانی صفر در حرم مطهر رضوی

استقرار 50 تیم اورژانس طی روزهای پایانی صفر در حرم مطهر رضوی