مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-13سياسي

تلاش مدیران بر انتفاع ساکنان از ایجاد منطقه 5 باشد


اکنون منطقه 5 فعال شده و امید است به نتیجه رسیده و تلاش مدیران به نفع مردم ساکن در آن از ابعاد اقتصادی، - آرامش و کیفیت زندگی باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود مسگریان ظهر چهارشنبه در صحن علنی شورا با اشاره به موافقت وزارت کشور با ایجاد شهرداری منطقه 5، اظهار کرد: اکنون منطقه 5 فعال شده و امید است به نتیجه رسیده و تلاش مدیران به نفع مردم ساکن در آن از ابعاد اقتصادی، رفاهی، آرامش و کیفیت زندگی باشد.

وی خواستار تلاش مدیران برای جلوگیری از بروز مشکل و به زحمت افتادن و ازدحام برای ساکنان در منطقه 5 شد و گفت: این توجه باید به صورت هماهنگ باشد تا مشکلی پیش نیاید.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با اشاره به فرارسیدن شهادت آیت الله مدنی بیان کرد: 19 شهریور ماه سالروز شهادت این اسوه اخلاص و تقوا به دست منافقین کوردل است.

مسگریان با بیان اینکه مردم شهر همدان و به ویژه ساکنان دره مرادبیگ از حضور آیت الله شهید مدنی خاطرات بسیاری دارند، افزود: احداث و ایجاد مراکز خیریه و مواردی که موجب ایجاد خیر و برکت در شهر همدان شد از برکات حضور این شهید بزرگوار بوده است.

تعالی مکتب تشیع از مجرای تقویت زیارتگاه ها محقق می شود نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز در نطق پیش از دستور با اشاره به خلق حماسه غرور آفرین اربعین، وحدت شیعیان حول زیارت اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مدیران بر انتفاع ساکنان از ایجاد منطقه 5 باشد

تلاش مدیران بر انتفاع ساکنان از ایجاد منطقه 5 باشد