مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-13بين الملل

جمهوری چک و عراق نمایندگان خود را به اسکار معرفی کردند


جمهوری چک فیلم «برادران» ساخته توماش ماشین و عراق فیلم «باغ های معلق» ساخته احمد یاسین الدراجی را به رقابت بین المللی اسکار 2024 فرستادند.

- جمهوری چک فیلم برادران ساخته توماش ماشین و عراق فیلم باغ های معلق ساخته احمد یاسین الدراجی را به رقابت بین المللی اسکار 2024 فرستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جمهوری چک فیلم برادران ساخته توماش ماشین را برای رقابت در بخش فیلم بلند بین المللی اسکار ارسال کرد.

در خلاصه فیلم آمده: این درام یکی از بزرگترین داستان های جنگ سرد را روایت می کند – داستان برادران ماشین (کتیراد و جوزف) که تصمیم گرفتند چکسلواکی کمونیستی را اسلحه در دست ترک کنند.

ماریک اپستاین فیلمنامه این فیلم را نوشته است و اسکار هس، یان ندبال، آدام ارنست، ماتیاش رزنیک، آنتونین ماشک و متج هادک بازیگران آن هستند.

این فیلم 26 اکتبر در هفتادمین سالگرد فرار برادران ماشین، در جمهوری چک به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکرین، عراق هم باغ های معلق ساخته احمد یاسین الدراجی را به عنوان نماینده خود برای اسکار معرفی کرد.

این فیلم که اولین فیلم این کارگردان است درباره پسر جوانی است که یک عروسک دور انداخته شده را در زباله دانی محل زندگی خود کشف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری چک و عراق نمایندگان خود را به اسکار معرفی کردند

جمهوری چک و عراق نمایندگان خود را به اسکار معرفی کردند