مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-19سياسي

بازدید 470 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: در سه ماهه امسال 40 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی ظفری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس و افزایش قدرت  بازدارندگی به واسطه فرهنگ جهاد و شهادت اظهار کرد: جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف دستاوردهای بسیاری داشته که می توان امنیت را از مهمترین آن برشمرد.

 وی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس با دستاوردهای خود جهانی شده و در دنیا نیز حرف از اقتدار جمهوری اسلامی است عنوان کرد: با جمهوری اسلامی خورشید اسلام ناب و حقیقی طلوع می کند و عالم تاب می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس نانوشته ها و ناگفته های زیادی دارد که باید در راستای تبیین حقیقت های آن بیشتر تلاش کرد عنوان کرد: باید حس مسئولیت پذیری داشته باشیم و به تشریح واقعیت های دفاع مقدس بپردازیم.

ظفری از برگزاری تقریبا 300 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: در طلیعه ورود به هفته دفاع مقدس تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دیروز تا امروز را خواهیم داشت که 500 هزار نفر از آنها بانوان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 470 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان

بازدید 470 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان