مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-13سياسي

وحدت خوبی در استان بوشهر برقرار است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وحدت خوبی در استان بوشهر برقرار است گفت: این وحدت و همدلی در استان بوشهر زبانزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در دیدار دادستان ویژه روحانیت استان فارس اظهار داشت: در متون فاخر، قضاوت از مشکل ترین کارها شمرده شده است و گفته شده بهترین انسان ها بعد از معصومین قاضی عادل و دانشمند است بدین معنا که این کار مقام مهمی دارد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تاریخ روحانیت در استان بوشهر افزود: تاریخ روحانیت استان بوشهر تاریخ خاصی است و از ویژگی آن حفظ آبرو است و این سرمایه موجب این شده که روحانیون در عرصه حفظ آبرو تخطی از اموری نکنند که آبروی آنها در خطر باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به مساله پیشگیری ابراز داشت: تلاش شود طلاب به قوانین آشنا شوند و عواملی که موجب می شود طلبه به خطر بیفتد تذکر داده شود.

وی بر توجه به درس های اخلاق تاکید کرد و گفت: در مدارس علمیه استان بوشهر درس های اخلاق برقرار است چراکه مساله اخلاق برای طلاب بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به مسئله تهاجم به روحانیت به ویژه در فضای مجازی گفت: این تهاجم روز به روز بیشتر می شود در این رابطه باید اندیشه جامعه طراحی شود که طلاب مبتلا نشوند و از روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت خوبی در استان بوشهر برقرار است

وحدت خوبی در استان بوشهر برقرار است