مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-13اقتصادي

چرخ های پنجر حمل و نقل عمومی در شهر زنجان


ترافیک سنگین در هسته مرکزی شهر زنجان، ضعف حمل و نقل عمومی و نبود معابر مناسب، خیابان های این شهر را مملو از خودروهای شخصی کرده که گلایه شهروندان زنجانی را در پی داشته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - فاطمه تاجبخش: مردم در شهرها روزانه برای مقاصدی همچون کار، خرید، رفتن به مدرسه، تفریح یا سایر موارد در رفت و آمد هستند و هر کدام روش های مختلفی مثل پیاده روی، استفاده از خودروی شخصی یا تردد با وسایل حمل و نقل عمومی را انتخاب می کنند.

آنچه که امروز در حوزه مدیریت شهری مردم زنجان را آزرده خاطر کرده، اضافه شدن انبوهی از خودروها به خیابان های کم عرض، به وجود آمدن ترافیک سنگین نه تنها در هسته های مرکزی، بلکه حتی در برخی اتوبان ها، وجود شمار زیادی خودروهای تک سرنشین و مواردی از این دست است که ضعف حمل و نقل عمومی یکی از عوامل اصلی در ایجاد این چالش ها به شمار می رود.

سرهنگ مجید باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضعف حمل و نقل عمومی را یکی از معضلات ترافیکی شهر زنجان عنوان و اظهار می کند: کمبود تاکسی و اتوبوس، نبود پارکینگ، خیابان های کم عرض، افزایش روزافزون خودروها و موارد این چنینی باعث بروز ترافیک سنگین و ایجاد گره های ترافیکی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخ های پنجر حمل و نقل عمومی در شهر زنجان

چرخ های پنجر حمل و نقل عمومی در شهر زنجان