مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-13سياسي

ساخت و سازهای غیرمجاز از معضلات شهر همدان است


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از معضلات شهر همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر نظری ظهر چهارشنبه در جلسه کمیسیون خدمات شهری با موضوع بررسی طرح هوشمندسازی کنترل ساخت و سازها و با حضور نمایندگان شرکت فاوا رضوی، اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از معضلات شهر همدان است.

وی به ابعاد و دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: ضرورت جامعه در پرداختن به این موضوع و عقب ماندگی های دولت ها در عمل به تعهدات خود در بحث ایجاد مسکن از جمله این دلایل بوده البته تاکنون اقداماتی در این خصوص انجام شده اما مطلوب جامعه حاصل نشده و این امر مردم را به سمت ساخت و ساز غیرمجاز سوق می دهد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: سو استفاده برخی متمکنین و اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز را از دیگر ابعاد این امر است.

نظری قوانین دست و پاگیر شهرداری ها در زمینه ساخت و ساز را موجب ایجاد مشکلات عدیده دانست و افزود: با توجه به این موضوع، هر چند نیروهای بسیار با تلاش مضاعف داشته باشیم باز هم مشکلاتی ایجاد می شود.

وی با اشاره به نگاه های تبعیض آمیز مسئولان در برخی موارد ساخت و سازهای غیرمجاز، تصریح کرد: متأسفانه شاهد هستیم در برخی موارد با تمام توان و شدت برخورد می شود و برخی را نادیده می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیرمجاز از معضلات شهر همدان است

ساخت و سازهای غیرمجاز از معضلات شهر همدان است