مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-13سياسي

خط قرمز ما در فرمانداری اردبیل حل مشکلات مردم بدون سفارش است


خط قرمز ما در فرمانداری اردبیل حل مشکلات مردم بدون سفارش افراد خاص و روابط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: فرمانداری اردبیل برای پیگیری نظام مسائل شهرستان، 134 کارگروه تخصصی تشکیل داده که این تعداد در گذشته 98 الی 100 کارگروه بوده است.

وی با تاکید بر بهره گیری از نظرات کارشناسان برای حل مسائل شهرستانی تصریح کرد: مبارزه با فساد، توزیع عادلانه امکانات و اقدام بر اساس نظام مسائل کشور از اهداف کلی دولت سیزدهم است که این اهداف در استان و شهرستان نیز به جد پیگیری می شود.

فرماندار اردبیل حرکت و اقدام بر اساس شاخص محوری را در کنار اهداف اصلی دولت از روش کار مسئولان اردبیل اعلام کرد و گفت: این موضوع نیز مورد توجه فرمانداری اردبیل قرار گرفته است.

اعتماد اعجازی با اشاره به اینکه در 19 ماه گذشته از تصدی فرمانداری اردبیل، 47 مورد انتصاب در حد معاون فرماندار، بخشدار و رؤسای ادارات انجام شده است، افزود: تمام این انتصابات در راستای پیاده سازی منویات دولت سیزدهم بوده تا جایی که اگر مدیری توانمند بوده بدون توجه به برخی مسائل و صرفاً به نفع مردم شهرستان ابقاء شده اند.

وی با تاکید بر اینکه مسئول باید در دولت انقلابی و مردمی سه هدف عمده دولت را پیگیری و عملیاتی کند، خاطرنشان کرد: خط قرمز ما در فرمانداری اردبیل حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز ما در فرمانداری اردبیل حل مشکلات مردم بدون سفارش است

خط قرمز ما در فرمانداری اردبیل حل مشکلات مردم بدون سفارش است