مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-13اقتصادي

تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی در فارس


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: طرح تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی فارس با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در استان فارس آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین فیروزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای توسعه فعالیت های کتابخانه های عمومی استان فارس؛ ارتقا، شاداب سازی و بهسازی کتابخانه های عمومی موجود در استان از اولویت های اصلی این مجموعه است تا بتوان در کنار توسعه کمی، سطح کیفی خدمات کتابخانه های عمومی را ارتقا داد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به 80 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی فارس هزینه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس ادامه داد: این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی، ابلاغی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، آسیب های اجتماعی و… جذب شده است.

وی تأکید کرد: تجهیز کتابخانه های عمومی به امکانات مدرن و جدید کمک می کند تا مراجعه کنندگان به کتابخانه ها بتوانند با استفاده از امکانات به روز و در محیطی لذت بخش به مطالعه و امانت کتاب بپردازند و همچنین کتابداران در محیطی امن و با آسایش بیشتر، کار ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را باقوت بیشتر ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی در فارس

تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی در فارس