مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-14اجتماعي

زیرساخت های حمل و نقل در شهر یاسوج ضعیف است


امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده طی امسال بخشی از مشکل سرویس مدارس شهر یاسوج حل شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده طی امسال بخشی از مشکل سرویس مدارس شهر یاسوج حل شود.

شهرام مهدوی مطلق پنجشنبه 23 شهریور ماه 1402 در نشست شورای آموزش و پرورش استان در خصوص وضعیت سرویس مدارس در شهر یاسوج افزود: زیرساخت های حمل و نقل در شهر یاسوج ضعیف و ناچیز است.

وی اظهار کرد: شرکت های حمل نقل مینی بوس ون و تاکسی سواری شناسایی و ساماندهی شدند که امیدواریم امسال بخشی از سرویس مدارس شهر یاسوج حل شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: در خصوص ترافیک سطح شهر یاسوج نیز تغییرات و محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد تا تردد تسهیل و روان تر شود.

مهدوی مطلق عنوان کرد: شاخص های بودجه ای برای فصل آموزش در شهرستان بویراحمد متناسب با جمعیت این شهرستان که 50 درصد جمعیت دانش آموزی استان را به خود اختصاص داده است، نیست.

وی ادامه داد: طی هفته دولت امسال 30 مدرسه در شهرستان بویراحمد افتتاح شده است اما هنوز به شاخص های آموزشی این شهرستان باید توجه بیشتری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: انتظار داریم در خصوص توضیح بسته های آموزشی و نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند از سوی نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های حمل و نقل در شهر یاسوج ضعیف است

زیرساخت های حمل و نقل در شهر یاسوج ضعیف است