مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-13اجتماعي

سرانه آموزشی قم یک متر از میانگین کشوری عقب است


مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت:قم از نظر سرانه آموزشی شرایط مطلوبی ندارد و سرانه فضای آموزشی کل کشور 5 و 2 دهم متر است که این رقم در قم 4 و 2 دهم متر بوده یعنی در قم یک متر عقب هستیم.

- علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: تقریباً روند ثبت نام ها در مدارس استان قم خوب بوده که در برخی از پایه ها نیازمند همراهی بیشتری از سوی اولیا دانش آموزان داریم و درصد اندکی از خانواده ها هم هنوز فرزندان خود را در مدارس ثبت نام نکردند و به دنبال آن نیز ثبت سفارش برای کتاب نداشتند که باید هر چه زودتر اقدام کنند تا در اول مهر شرایط برای حضور دانش آموزان آنان در مدارس فراهم باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان داشت: میزان ثبت نام دوره های مختلف با هم فرق دارند و در پایه ابتدایی 90 درصد دانش آموزان ثبت نام کردند و در پایه هفتم 84 درصد و در پایه دهم نیز 63 درصد دانش آموزان ثبت نام خود را انجام دادند.

استان قم از نظر سرانه آموزشی شرایط مطلوبی ندارد وی بیان داشت: استان قم از نظر سرانه آموزشی شرایط مطلوبی ندارد و سرانه فضای آموزشی کل کشور 5 و 2 دهم متر است که این رقم در قم 4 و 2 دهم متر بوده یعنی در قم یک متر عقب هستیم.

رحیمی با بیان اینکه در سال جاری 40 پروژه آموزشی در استان قم در حال ساخت است بیان داشت: تا مهرماه امسال 25 واحد آموزشی تحویل آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه آموزشی قم یک متر از میانگین کشوری عقب است

سرانه آموزشی قم یک متر از میانگین کشوری عقب است