مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-17سياسي

ضرب الاجل شورای شهر قوچان به شهردار


رییس شورای اسلامی شهر قوچان دستور اعلام لیست بدهکاران و میزان طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی، مجتمع های تجاری و اشخاص حقیقی و حقوقی توسط شهردار قوچان را صادر کرد.

- به گزارش، علیرضا فخرآبادی عصر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: میزان بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی و حتی دستگاه های اجرایی به شهرداری قوچان رقمی مشخص و میلیاردی بوده اما برای مردم و رسانه ها اعلام رسمی نشده است.

وی خطاب به شهردار قوچان تأکید کرد: لیست بدهکاران و میزان طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی، مجتمع های تجاری و اشخاص حقیقی و حقوقی باید ظرف مدت یک ماه در اختیار رسانه ها قرار بگیرد تا عموم مردم بدانند که برخی مجتمع های تجاری ساخته شده و بدون پایان کار و حتی نداشتن پله فرار، چه میزان بدهی به این شهرداری داشته اند.

رییس شورای اسلامی شهر قوچان با گلایه نسبت به برخی بی قانونی ها در حوزه تاکسی های درون شهری و برگزاری جلسات متعدد با هیئت مدیره تاکسی رانی، گفت: اشتغال زایی در این زمینه صورت نگرفته زیرا عده ای مجوز تاکسی را اخذ و خودرو را درون پارکینگ بلااستفاده گذاشته اند.

وی ادامه داد: متأسفانه عده ای مجوز تاکسی را به نام فرزندان خود دریافت کرده اند اما این تاکسی ها از پارکینگ منازل خارج نمی شود درصورتی که اگر با متخلفین برخورد جدی شود، آن ها مجبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل شورای شهر قوچان به شهردار

ضرب الاجل شورای شهر قوچان به شهردار