مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-21سياسي

جای مجمع خیران در مساجد خالی است


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شکل گیری مجمع خیران برای ساخت مسجد در استان شد و گفت: جای این مجمع در مسجد خالی است.

- ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار شکل گیری مجمع خیران برای ساخت مسجد در استان شد و گفت: اکنون جای این مجمع در مسجد خالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر دوشنبه در همایش روز مسجد با عنوان مسجد، محور مقاومت در مسجد علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) بوستان ولایت ساری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت روز مسجد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از مساجد برخاسته است و نباید در حق مسجد کوتاهی کنیم.

وی افزود: اصلی ترین وظیفه کسانی که به قدرت رسیدند احیای مساجد و اقامه نماز است و باید بدانند که شهدا از همین مساجد اعزام شدند، بنابراین دولت مردان ما از یک مسئولیت قانونی و خدایی برای احیا و تقویت مساجد برخوردار هستند، صرف حضور در نمازخانه ادارات کافی نیست که البته این مورد نیز کم رنگ است.

آیت الله محمدی لایینی با عنوان این که مسجد فقط به اقامه نماز نیست بلکه مسجد باید قرارگاه فرهنگی باشد و جلسات بصیرت و فرهنگی داشته باشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جای مجمع خیرین در مسجد خالی است، گفت: اگر مسجد احیا شود و زنده باشد بقیه بخش ها همه احیا می شود زیرا مساجد کانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای مجمع خیران در مساجد خالی است

جای مجمع خیران در مساجد خالی است