مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 21:252023-07-28فرهنگي

بشنوید/آلبومی که به دلایل شخصی عصار تولید شد و بر بسیاری موثر بود


آلبوم «مولای عشق» به خوانندگی علیرضا عصار و آهنگسازی فواد حجازی یک روایت از واقعه کربلا است که به شام غریبان حضرت سیدالشهدا ختم می شود.

- آلبوم مولای عشق به خوانندگی علیرضا عصار و آهنگسازی فواد حجازی یک روایت از واقعه کربلا است که به شام غریبان حضرت سیدالشهدا ختم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دو هنرمند به واسطه اعتبار و کیفیتی که در حوزه موسیقی پاپ دهه هفتاد و هشتاد به دست آورده بودند، تجربه های بسیار ارزشمندی را از سر گذرانده بودند.

تجربه هایی که اگر موضوعی هم بودند، صرفا با هدف های اقتصادی ساخته نمی شدند.

درحقیقت اگر بخواهیم از آثار مشترک این دو نام ببریم، می توانیم به کوچ عاشقان – 1378 به آهنگسازی فواد حجازی، حال من بی تو – 1379 به آهنگسازی فواد حجازی، علیرضا عصار و مهناز صاحب قلم، عشق الهی – 1380 به آهنگسازی علیرضا عصار و فواد حجازی، ای عاشقان – 1381 به آهنگسازی فواد حجازی و علیرضا عصار، مولای عشق – 1382 به آهنگسازی فواد حجازی، نهان مکن – 1385 با تنظیم شهرداد روحانی، محتسب – 1390 به آهنگسازی فواد حجازی و علیرضا عصار، بازی عوض شده – 1390 به آهنگسازی فواد حجازی، جز عشق نمی خواهم – 1396 به آهنگسازی علیرضا عصار، گروه دارکوب، پویا نیکپور، امیر توسلی و علیرضا افکاری اشاره کنیم که با صدای عصار تولید شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشنوید/آلبومی که به دلایل شخصی عصار تولید شد و بر بسیاری موثر بود

بشنوید/آلبومی که به دلایل شخصی عصار تولید شد و بر بسیاری موثر بود