مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-22سياسي

اوقاف تکلیف موقوفه های مساجد اصفهان را مشخص کند


مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: تعدادی از مساجد که موقوفه دارند و در گذشته اوقاف سرقفلی آنها را واگذار کرده واجاره ای دریافت نمی شود و مساجد مستقل نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی کوچک زاده پیش از ظهر سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی مساجد اظهار داشت: مساجد در واقع به کمک مردم ساخته می شود و باید فعالیت های فرهنگی در آنها انجام شود.

وی افزود: برنامه های مسجد باید دربگیری برای همه قشرهای جامعه داشته باشد که طرح مساجد دوستدار خانواده با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در حال اجرایی است و برای بانوان و کودکان نیز برنامه دارد.

مدیر اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان گفت: در دوران جنگ و بازسازی آن و امروزه حتی در شرکت های دانش بنیان، زنان اداره امور را به دست گرفته اند و یکی از رموز موفقیت رهبر کبیر انقلاب توجه ویژه به زنان بوده است و باید میدان برای رشد همه قشرهای جامعه و زنان فراهم شود.

وی ادامه داد: مرکز فرهنگی شهید مدرس در خیابان مقداد و مرکز شهید بهشتی از نمونه های موفقی است که در مسجد توسعه پیدا کردند و جذب حداکثری داشتند.

حجت الاسلام کوچک زاده با بیان اینکه با تبلیغات بیشتر باید زمینه جذب و فعالیت بیشتر سایر مساجد را فراهم کرد، گفت: در زمینه فعالیت بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف تکلیف موقوفه های مساجد اصفهان را مشخص کند

اوقاف تکلیف موقوفه های مساجد اصفهان را مشخص کند