مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-12فناوري

نشانه های ویروسی شدن گوشی


کم توجهی کاربران در به روزرسانی آنتی ویروس و سیستم عامل باعث آلوده شدن سیستم ها به بدافزارها می شود که از بین رفتن اطلاعات ذخیره شده را در پی دارد.

- ، قربانیان فضای مجازی با بی توجهی از طریق باز کردن پیوست ایمیل های اسپم یا لینک های درون آن ها، باز کردن فایل های دانلود شده آلوده از سایت های نامعتبر یا کلیک روی لینک های مخرب، از طریق توزیع تبلیغات آلوده، آلودگی از طریق هک و نفوذ به سیستم ها؛ به خصوص سیستم هایی که آسیب پذیری آن ها وصله نشده است، مورد سوء استفاده قرار می گیرند.

به همین دلیل به کاربران توصیه می شود که از یک آنتی ویروس برای مقابله با ویروس استفاده کنند اما پیش از آن باید بدانند که چه علائمی نشان می دهد که دستگاه هشان به ویروس آلوده شده است.

ایسنا نوشت؛ با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی معمولا از تبلیغات استفاده نمی کنند، این موضوع راهی برای آگاهی از ویروسی شدن گوشی است.

سایت های متنوعی در اینترنت وجود دارد که استفاده از آنها سبب ویروسی شدن گوشی ها خواهد شد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که گوشی شما ویروسی شده یا خیر، می توانید سایت های شبکه هایی مانند توییتر را باز کنید، اگر در پروفایلتان تبلیغاتی را مشاهده کردید باید تقریبا به ویروسی شدن گوشی خود پی ببرید، چراکه این سایت ها عموما تبلیغات غیرضروری نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های ویروسی شدن گوشی

نشانه های ویروسی شدن گوشی