مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:302023-07-25اقتصادي

نرخ گذاری های جدید نان در خراسان جنوبی


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: قیمت انواع نان یارانه ای و نیمه یارانه ای در این استان با هدف همسان سازی قیمت نان با استان های همجوار افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی صادقی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد:  قیمت جدید نان از اول مرداد به نانوایی ها ابلاغ شده اما به دلیل به روز نبودن کارتخوان ها از دوم مرداد در خراسان جنوبی اجرایی شده است.

وی عنوان کرد: در راستای همسان سازی قیمت نان با استان های همجوار موضوع قیمت جدید نان در جلسات و کمیته های تخصصی در استان مورد بررسی قرار گرفت و به وزارت کشور ارسال شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: هدف از همسان سازی قیمت نان در استان حمایت از نان سنتی و یارانه ای به ویژه سنگک و لواش سنتی همچنین حمایت از نان های یارانه ای و نیمه یارانه ای بوده است.

وی ادامه داد: قیمت نان از سال 1399 تاکنون در خراسان جنوبی افزایش نداشته در حالی که هزینه های نانوایی از جمله اجاره بها، خمیرمایه، دستمزد نیروی کار و هزینه های جاری آب، برق و گاز افزایش چشمگیری داشته است.

  صادقی گفت: قیمت نان (با آرد یارانه ای نوع یک) لواش سنتی و تفتان 33 درصد، تفتان و بربری سنتی 40 درصد، سنگک ماشینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ گذاری های جدید نان در خراسان جنوبی

نرخ گذاری های جدید نان در خراسان جنوبی