مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-14فناوري

اجرای پروژه ارائه فیبر نوری درب منازل و کسب وکارها در شهرها


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اجرای پروژه ارائه فیبر نوری درب منازل و کسب وکارها در شهرهای این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صارمی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری درب منازل و کسب وکارها در شهر الیگودرز توسط اپراتور آسیاتک آغاز شده است، اظهار داشت: تا پایان امسال امکان بهره مندی 20 هزار خانوار در شهر الیگودرز از سرویس FTTH فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه ملی فیبر نوری درب منازل و کسب وکارها در این استان، گفت: در راستای پیگیری تکالیف مندرج در طرح کلان و معماری شبکه ملی اطلاعات مصوب شورای عالی فضای مجازی و نیز بند (د) تبصره 7 قانون بودجه 1402 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد 20 میلیون پورت پرسرعت اینترنت بر روی شبکه فیبر نوری را در دستور کار دارد که برش استانی این طرح ملی، حدود 280 هزار پورت است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: این پروژه راهبردی در برخی از شهرهای استان از جمله دورود و پلدختر شروع شده و پیشرفت قابل توجهی نیز داشته است و مجوز حفاری در شهرهای الشتر، ازنا، نورآباد، سراب دوره و ویسیان نیز اخذ شده که در حال تجهیز کارگاه و انتخاب پیمانکار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه ارائه فیبر نوری درب منازل و کسب وکارها در شهرها

اجرای پروژه ارائه فیبر نوری درب منازل و کسب وکارها در شهرها