مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:402023-07-23سياسي

15 زندانی نیازمند مالی در ایلام از زندان آزاد شدند


15 زندانی نیازمند مالی در ایلام همزمان با ماه محرم از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز یکشنب با حضور رییس کل دادگستری، دادستان ایلام و جمعی از مراجع قضایی، بدهی زندانیان نیازمند مالی توسط ستاد دیه، سازمان بنیاد مستضعفین کشور و خیرین پرداخت شد و 15 زندانی استان (13 مرد و 2 زن) به آغوش خانواده خود بازگشتند.

علی محمدی رییس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم به احادیثی از ائمه اطهار و فلسفه عاشورا و سوگواری بر سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام اشاره ای داشت و گفت: زندانبانی امروزی مسیر علمی و هدفمند را دنبال می کند.

وی افزود: اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت سالم آنان به جامعه امروزه با برنامه های بازپروانه علمی و کارشناسی شده امکان پذیر است که این روند در سطح زندان های استان بخوبی در حال انجام است.

رییس کل دادگستری استان به نقش مهم ستاد دیه در آزادی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری و همچنین کاهش آسیب ها اشاره کرد و تلاش مسئولین زندان ها را در مسیر اصلاح و بازسازگاری اجتماعی زندانیان قابل تقدیر دانست.

مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام در ابتدای این مراسم در خصوص فرایند انجام فعالیت ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در سطح زندان ها و شرح برنامه های اجرایی مطالبی را عنوان کرد و اذعان داشت: از ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 زندانی نیازمند مالی در ایلام از زندان آزاد شدند

15 زندانی نیازمند مالی در ایلام از زندان آزاد شدند